Zapomniałem/Zapomniałam hasła
- Pracownik
Najprostszy sposób odzyskania/zmiany hasła to zadzwonić do działu DASiUS (tel. 32 359 1768) i podając hasło kontaktowe ustalone przy zakładaniu konta poprosić o dezaktywację konta.
W przypadku, gdy nie mamy, lub nie pamiętamy hasła kontaktowego należy przyjść osobiście do działu DASiUS (ul. Bankowa 14, parter, p. 412a) z dokumentem tożsamości ze zdjęciem i zmienić hasło.
Można też poprosić swojego administratora lokalnego o wysłanie przez niego e-maila z uniwersyteckiego konta pocztowego z prośbą o dezaktywację konta.
Uwaga: Po każdej dezaktywacji konta pocztowego konieczna jest jego ponowna aktywacja. Dział DASiUS nie ma możliwości sprawdzenie hasła. Hasła są szyfrowane. Można je tylko zmienić na inne.
- Student
Studenci muszą odzyskać hasło w taki sam sposób jak mogą je odzyskać dla systemu USOS. Odzyskane hasło będzie działać najwcześniej dopiero następnego dnia po zmianie w systemie USOS.
Po sprawdzeniu zmienionego hasła do poczty e-mail (https://post.us.edu.pl) należy ponownie zalogować się na stronie aktywacji konta studenckiego. Spowoduje to aktualizację hasła do sieci wi-fi/VPN.
- Konta inne
Dla kont związanych z inną działalnością naukową (np.: koła naukowe, konferencje, strony czasopism itp.) w celu odzyskania dostępu/zmiany hasła pracownik będący osobą odpowiedzialną za dane przedsięwzięcie (np. opiekun koła naukowego, patron projektu itp) musi wysłać na adres postmaster@us.edu.pl e-maila z uniwersyteckiego konta pocztowego z prośbą o zmianę hasła.
Nowe hasło zostanie wysłane na adres e-mail osoby zwracającej się z prośbą o zmianę.
Tematy powiązane: